Půjčovna hraček a dětských potřeb
Jak půjčovna funguje?
Půjčit se dají produkty, které jsou v pravém horním rohu označené štítkem “Půjčit”. Zboží, které si chcete půjčit, rozkliknete do detailu a poté vyberte délku výpůjčky. U vybrané možnosti kliknete na přidat do košíku a poté uhradíte jako standartní nákup z e-shopu. V nákupu můžete kombinovat jak zboží ke koupi, tak i k půjčení za jedno poštovné.
Dostupnost zboží
Zboží, které je dostupné lze ihned vypůjčit. Pokud dostupné není, můžete si nastavit hlídacího psa a my vám zašleme email hned, co se nám zboží vrátí. Vy si jej pak můžete ihned vypůjčit.
Rezervace
Zboží v rámci půjčovny si lze rezervovat (neplatí pro zboží, které lze zároveň i koupit, to rezervovat nelze) na vámi požadovanou dobu. V detailu produktu klikněte na záložku “Dostupnost a rezervace”, kde uvidíte kalendář s dostupností. Pokud je vámi požadovaný termín volný, můžete ve stejné záložce vyplnit rezervační formulář. My poté zkontrolujeme dostupnost a potvrdíme (či zamítneme) požadavek o rezervaci. Rezervace je platná po uhrazení půjčovného a zálohy (záloha může být uhrazena i těsně před zapůjčením).y
Délka výpůjčky a prodloužení
Délka výpůjčky je vždy uvedena u každého produktu. Standartní doba je na jeden týden, dva týdny a měsíc. Výpůjční doba může být povolena u produktu pouze na kratší dobu, pokud má někdo produkt zarezervovaný. Pokud je produkt nedostupný, znamená to, že je vypůjčený.
Po uplynutí vaší výpůjční doby si můžete dobu půjčení prodloužit pouze v případě, že nebude nikým na požadovanou dobu rezervován. Před podáním žádosti o prodloužení prosím předem zkontrolujte dostupnost, která je viditelná v detailu produktu v záložce Dostupnost a rezervace. K vyplnění žádosti použijte formulář Prodloužení výpůjčky. Je třeba jej odeslat nejpozději den předem před ukončením vaší rezervace. Poté, co zkontrolujeme dostupnost, vám prodloužení potvrdíme či zamítneme emailem. Pokud vám e-mail o potvrzení nepřijde, je možné, že jsme nestihli váš požadavek vyřídit. V tomto případě je nutné zásilku odeslat zpět k poslednímu dni výpůjčky. Také je možné nám zavolat, pokud budeme mít čas, můžete požadavek o prodloužení můžeme vyřídit okamžitě.
Dopravné
V pokladně se vám zobrazí možnosti doručení. Objednávku si můžete osobně vyzvednout nebo vybrat dopravce pro doručení. V pokladně se vám automaticky načte dvojité dopravné a spolu se zbožím vám zašleme štítek pro odeslání. Balík k nám zpět odešlete stejným dopravcem, jako byl balík doručen (pokud neuvedete do poznámky jinak). U zásilkovny a balíkovny odnesete nejpozději poslední den půjčovného na podací místo. U PPL a DPD si řidič zboží vyzvedne u vás.
Co když vypůjčené zboží včas nevrátím?
Pokud zapomenete zboží vrátit, bude vám naúčtován poplatek za každý den nevrácení. Výše poplatku je určena dle tabulky níže. Poplatek z prodlení vám bude stržen ze zálohy. Vysokému poplatku lze zabránit včasným prodloužením výpůjční doby, pokud není daný produkt rezervován někým jiným.
Hradí se záloha?
Ano. Výše zálohy je vždy napsaná v popisu zboží. Po přidání do košíku se vám poté záloha automaticky v pokladně přičte a uhradíte ji společně s půjčovným. Poté, co nám zboží v pořádku vrátíte, vám zálohu vrátíme.
Poplatky za pozdní vrácení
Výše týdenního půjčovného produktu: | Výše poplatku za každý den prodlení, za každý produkt jednotlivě |
---|---|
do 50 Kč | 20 Kč |
50 - 100 Kč | 40 Kč |
100 - 300 Kč | 70 Kč |
nad 300 Kč | 140 Kč |
Další poplatky
Název | Částka |
---|---|
Nadměrné znečištění | 50 - 150 Kč |
Poškození či ztráta části | Výše opravy, zakoupení nové části, max. do výše tržní hodnoty produktu |
Ztráta | Tržní hodnota produktu |
Všechny poplatky se strhávají z vratné zálohy. V případě, že jsou poplatky vyšší, než je výše zálohy, je nutné doplatek uhradit.